Coachella

miércoles, 17 de abril de 2013






























The Coachella





No, I haven´t been these days at the legendary festival, The Coachella. I would have liked it but if it were the case, dreaming is free I haven´t doubt that the top that I would have liked to wear it would be this one of hym that reminds me, except for the price to one with applications as flowers from Giambattista Valli. I have combined it with bell pants but it would be perfect with high-waisted shorts in summer. For today I leave, thanks for reading me and for all the comments, it makes me happy!!!


No, Yo no he estado estos días en el mítico festival de Coachella, ya quisiera una, pero si fuese el caso, soñar es gratis, no tengo duda de que el top que llevaría sería este de HyM que me recuerda mucho, excepto por el precio, a uno de seda con aplicaciones bordadas en forma de flores de Giambattista Valli. Yo de momento lo he combinado con unos pantalones campana pero de cara al verano quedaría perfecto con unos shorts de cintura alta. Por hoy me despido, no sin antes daros las gracias a todas por vuestras visitas y comentarios, me hacen muy feliz.

























































































































































































I wear:

Top/ HyM

Jeans/ Maje

Sunglasses/ HyM




© Ms Treinta - Moda y tendencias by Alba Zapater. - Fashion Blogger - 2018. All Rights Reserved.